Ha  élnél az online tér adta lehetőségekkel, akkor a legjobb helyen jársz, hiszen elhoztuk a Forbes 5 tanácsát a siker érdekében.

Fókuszban a mobil

Nem elég, ha mobilbarát a weboldalad. Fontos, hogy a marketingterved illetve a stratégiád is mobil centrikus legyen. A hirdetések, az új akciók vagy a dizájn tervezése során is érdemes kihasználni az okostelefonok adta lehetőségeket.

Építs ki a saját profilod

Ne sajnáld az időt a LinkedIn vagy egyéb social média profil kialakítására. Légy látható – akár fizetett hirdetésekkel – válj elérhetővé, pozícionáld magad! Ezek mind-mind segítenek neked a digitális profilod kialakításában és az új vevőid elérésében is.

Kérdezd meg a látogatót, mielőtt reklámot küldesz neki

Senki nem akar spameket, gondoljuk te is így vagy ezzel. A minél nagyobb adatbázis helyett, érdemes inkább a minőséget fókuszba helyezni. Ehhez csupán elég az, ha megkérdezed a látogatót, mielőtt elküldöd neki marketingüzeneted.

Egy kattintásra a vásárlástól

A potenciális vevők anélkül, hogy elhagynák a Facebook-ot, Youtube-ot vagy más social média felületet, ma már azonnal vásárolhatnak. Ezt a „vásárlás gomb” használatával teszik, ami a vállalkozók számára is számos előnnyel bír.

Az e-mail még mindig él

Sokan úgy gondolják, az e-mail marketing teljesen halott, pedig ez közel sincs így. A MarketingSherpa szakértői szerint, az e-mail egyike a leghasznosabb és költséghatékonyabb marketingeszközöknek. Ehhez persze megfelelő stratégia, tartalom és terv szükséges, de lényeges a potenciális célcsoport médiafogyasztási szokása is.

Címkék