30 százalékos költségcsökkenést és ehhez hasonló profitnövekedést érhetnek el a kkv-k az üzleti folyamatok felhőalapú automatizálásával, a workflow-val – derül ki az Xflower közleményéből. Olvasd el, milyen gyors és hatékony megoldásokat rejt a felhő és azt is, hogyan oldhatod meg a káosz okozta problémákat!

A vállalkozások döntő többsége, azaz 90-95 százaléka még mindig e-maileket és excel-táblákat használ a legkritikusabb üzleti folyamatok nyilvántartására és a vállalat irányítására ahelyett, hogy a szoftveres megoldásokat választanák erre.

Élet az excel táblázatokon túl

A workflow szektor – azaz a vállalkozás munkafolyamatainak strukturált, logikus szervezése és megfelelő támogatása – globális átlagban évi 23 százalékkal nő a felmérések szerint, vagyis nemzetközi szinten a cégek egyre jobban érzik ennek jelentőségét. Magyarországon még nem igazán elterjedtek ezek a megoldások, azonban ez a helyzet igen gyorsan változhat, tehát érdemes lehet neked is lépést tartani az új trenddel, nehogy versenyhátrányba kerülj a konkurenciához képest!

Mi az a felhő?

A felhőszolgáltatás használata során a hardvereket és a szoftvereket az interneten keresztül, egy szolgáltatótól veheted igénybe, így ezekből kevesebbet kell magadnak fenntartanod. Hogy milyen előnyökhöz juthatsz ezeknek köszönhetően? Például:

  1. időt és pénzt spórolhatsz vele, mivel a rendszer számos olyan feladat elvégez helyetted, ami eddig kapacitást igényelt a részedről, továbbá a legtöbb szolgáltatásnál csak annyit kell fizetned, amennyit valóban használtad is a programot.
  2. hatékonyabbá teheted a vállalkozásod munkafolyamatait, hiszen gyorsabbá válhat a munkatársak közti  kommunikáció, továbbá a felhő segít a dokumentumok rendszerezésben és még a felhőben igényelt tárhelyedet is bármikor igény szerint növelheted.
  3. a felhő egyik legnagyobb előnye, hogy bárhonnan elérhető, ahol wifi van, így ha nem vagy az irodában vagy a számítógép előtt, akkor is könnyen megtekinthetsz/feltölthetsz bármilyen dokumentumot, amelyre épp neked vagy a kollégáidnak szükségetek van.

Itt a megoldás a pénzügyek terén

Ha vállalkozóként te is nap mint nap foglalkozol pénzügyekkel, de a folyamatok egyszerűsítése, a számlák közti káosz megszüntetése és a könyvelővel való hatékony kommunikáció sokszor problémát jelent, akkor ezek a problémák a felhőszolgáltatásokkal könnyen áthidalhatóvá válnak.

Egy tökéletes példa erre az OTP eBIZ szolgáltatása, ahol havonta egy mozijegy áráért veheted igénybe a fentieket segítő megoldásokat. Itt egy helyen tárolhatod a számlákat – aminek feltöltéséhez csak egy fotó szükséges –, és ha a könyvelődet meghívod a rendszerbe, akkor pár kattintással elküldheted neki ezeket. De az eBIZ nemcsak ebben segít neked, hanem a rendszernek köszönhetően könnyen áttekintheted céged pénzügyeit, sőt partnereid jogi státuszát is ellenőrizheted.


Forrás: otpebiz.hu

Idővel nyilván egyre több hasonló app és felület áll majd a rendelkezésedre az ügymenet gyorsabbá és egyszerűbbé tételéhez, de miért várnál? Érdemes már most belekóstolni ezekbe a megoldásokba, hiszen máris sok fontos funkciót és előnyt érhetsz el ezek által.

 

Címkék